1987-ben végeztem a Debreceni Tanítóképző Főiskolán, majd Balmazújvároson kezdtem meg tanítói tevékenységemet. A pályámon eltöltött 32 év alatt nagyfokú tapasztalatra tettem szert, mint alsós pedagógus.
Banáné Tóth Katikával tantárgycsoportosan tanítunk már 12 éve. Ő magyar nyelv- és irodalmat, etikát, technikát, én pedig a matematikát, környezetismeretet, rajzot és éneket. Úgy gondolom, hogy a tanítópárommal jól együtt tudunk dolgozni.

Igyekszem mindent megtenni annak érdekében, hogy zökkenőmentes legyen az óvodából iskolába való átmenet. Olyan derűs, nyugodt légkört szeretnék kialakítani, ahová szívesen jönnek a gyerekek, jól érzik magukat, barátokra találnak.
Az alsó tagozat legfontosabb feladatának a biztos olvasás, írási és számolási készségek kialakítását tartom. Tanóráimat játékos feladatokkal színesítem. Lényegesnek tartom a változatos tanulási-tanítási módszerek és munkaformák kiválasztását. Úgy gondolom, hogy a pozitív megerősítésnek, a nap, mint nap elhangzó dicsérő szavaknak motiváló ereje van. Nagyon fontos számomra a differenciálás, hogy mindenki sikerélményhez jusson a számára megfelelő feladat megoldása során. A tanítványaim szívesen vesznek részt tanulmányi versenyeken. Ez azt jelenti számomra, hogy sikerült velük megszerettetnem a tantárgyat.
Folyamatos továbbképzésekkel igyekszem bővíteni szakmai tudásomat.
Nevelői munkámban a jó közösségi szellem kialakítására törekszem, melyben a gyermek önismerete kifejlődhet. Ennek érdekében osztálykirándulásokat és más közös szabadidős tevékenységeket szervezek.
A gyermekek eredményes oktatása-nevelése érdekében fontosnak tartom a szülő és nevelő közötti kölcsönös bizalomra épülő őszinte kapcsolatot.
Célom a tanuláshoz való pozitív viszony kialakítása; hogy a gyerekek szeressenek iskolába járni.
„A gyerekeknek nem több korlátra van szükségük, hanem vezetésre, megbízhatóságra és szeretetteljes gondoskodásra, röviden szólva: tekintélyre.” – W. Bergmann